Показати скорочений опис матеріалу
Педагогічні умови формування стресостійкості військовослужбовців в процесі фізичної підготовки.
dc.contributor.author | Чорней, Андрій Олексійович | |
dc.date.accessioned | 2024-05-02T11:56:54Z | |
dc.date.available | 2024-05-02T11:56:54Z | |
dc.date.issued | 2022-12 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9974 | |
dc.description.abstract | Військова служба – одна з найскладніших і найнебезпечніших професій сучасності, ступенем підготовленості до її успішної діяльності є відповідність військовослужбовця до вимог, що висуваються до загальної, спеціальної підготовки та розвитку необхідних якостей особистості. Високий рівень стресостійкості є професійно важливою якістю військовослужбовця. Стресостійкість є багатовекторним поняттям, що не має єдиного визначення, але має низку компонентів із загальною основою – здатністю до саморегуляції, що залежить від розвитку вольових та мотиваційних якостей особистості. Стресостійкість військовослужбовця є психофізіологічною якістю особистості, що визначає готовність його до дій у ситуаціях, пов'язаних із значними фізичними, інтелектуальними, вольовими та емоційними навантаженнями (перевантаженнями), та обумовлена особливостями військової служби. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | військовослужбовці, педагогічні умови, стресостійкість, фізична підготовка. | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови формування стресостійкості військовослужбовців в процесі фізичної підготовки. | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету