Show simple item record

dc.contributor.authorБайдюк, Микола
dc.contributor.authorБамбурак, Володимир
dc.contributor.authorГауряк, Олена
dc.date.accessioned2024-05-17T05:25:49Z
dc.date.available2024-05-17T05:25:49Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationБАЙДЮК Микола, БАМБУРАК Володимир, ГАУРЯК Олена Характеристика використання інноваційного інвентарю у процесі фізичного виховання учнівської молоді. Physical Culture And Sport: Scientific Perspective. , Хмельницький національний університет. Хмельницький, 2024, No 1,Том1(8). С. 39-46uk_UA
dc.identifier.issn2786-6645
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10086
dc.description.abstractСучасна освіта перебуває в постійному русі вперед, адаптуючись до змін у суспільстві та технологічному прогресі. Однією з важливих галузей, яка не залишається осторонь від цього процесу, є фізичне виховання. Це ключовий компонент розвитку особистості учня, який впливає на фізичне, емоційне та соціальне здоров'я. Сучасне фізичне виховання вимагає актуальних підходів та інноваційних засобів, які сприяють підвищенню якості навчання і розвитку фізичних навичок учнів. Один з ключових аспектів цього процесу - використання інноваційного інвентарю. Уроки фізичної культури в навчальних закладах нарівні з іншими предметами є важливим інструментом для гармонійного розвитку дитини. Через заняття спортом у дітей розвиваються навички співпраці в команді, вміння дотримуватися дисципліни, розвивається лідерський потенціал, формується толерантність та здорова конкуренція. Дослідження полягало у теоретичному аналізі використання інноваційного обладнання на уроках фізичної культури та визначенні інтересу до його використання. Проведення початкового анкетування підтвердило наші здогадки, що більшість респондентів мало знайомі з такими видами обладнання, як балансувальна подушка (89,5%), TRX петлі (80,2%) та jumping батут (86%). Це свідчить про те, що це обладнання може бути корисним для поліпшення фізичних здібностей дітей. Після проведення початкового опитування ми представили інноваційне обладнання і провели майстер-клас з його використання та впливу на організм під час регулярних занять. Завершенням даного заходу було повторне опитування, спрямоване на визначення інтересу до занять з представленим обладнанням. Аналізуючи результати опитування, ми визначили, що 74 (86%) респонденти позитивно ставляться до впровадження цього обладнання на уроках фізичної культури, а лише 2 (2%) відповіли негативно. Тому можна зробити висновок, що діти позитивно реагують на впровадження нових інноваційних форм діяльності та обладнання. Під час проведення майстер-класу всі учасники виявили інтерес та зацікавленість до вправ з використанням описаного обладнання. На нашу думку, різноманіття занять з використанням степ-платформ, фітнес резинок, балансувальних подушок, TRX та jumping батутів може мотивувати учнів відвідувати уроки фізичної культури та займатися самостійно, а також відволікти їх від сидячого способу життя та збільшити рухову активність протягом тижня.uk_UA
dc.description.sponsorshipФізично культури та основ здоров'яuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХмельницький національний університетuk_UA
dc.subjectфізичне виховання, школярі, степ-платформа, балансувальна подушка, фітнес резинка, TRX, батут jumpinguk_UA
dc.titleХАРАКТЕРИСТИКА ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ІНВЕНТАРЮ У ПРОЦЕСІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record