Показати скорочений опис матеріалу
Формування англомовної граматичної компетентності учнів середньої школи в умовах інклюзії
dc.contributor.author | Антків, Анастасія Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2024-09-02T15:11:42Z | |
dc.date.available | 2024-09-02T15:11:42Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Антків А.І. Формування англомовної граматичної компетентності учнів середньої школи в умовах інклюзії: магістерська кваліфікаційна робота : 014 Середня освіта / Антків Анастасія Ігорівна; науковий керівник Куковська В. І. – Чернівці: ЧНУ ім. Юрія Федьковича, 2022. – 76 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10458 | |
dc.description.abstract | Робота присвячена питанням формування англомовної граматичної компетентності на уроках в учнів 6 класу середньої школи. Граматичний аспект навчання англійської мови потребує імпліцитного, експліцитного та диференційованого підходів до формування граматичних навичок. У цій роботі використані такі методи дослідження, як аналіз педагогіко- психологічної та наукової літератури з досліджуваної проблеми; пробного навчання з метою визначення рівня сформованості та розвитку граматичної компетентності в учнів середньої школи в умовах інклюзії. Додатки демонструють кількісні співвідношення рівнів сформованості навичок граматики учнів середньої школив умовах інклюзії до початку пробного навчання та після його закінчення: завдання та результати вхідного та вихідного контролю учнів 6-го класу. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта, навчання англійської мови, навчання граматики, середня освіта, | uk_UA |
dc.title | Формування англомовної граматичної компетентності учнів середньої школи в умовах інклюзії | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету