Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorДамян, Маріанна Сергіївна
dc.date.accessioned2024-09-09T12:32:05Z
dc.date.available2024-09-09T12:32:05Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationДамян М.С. Реалізація компетентнісного підходу (лексична компетентність) в умовах НУШ на уроках англійської мови учнів 1-2 класів») : магістерська кваліфікаційна робота : 014 Середня освіта / Дамян Маріанна Сергіївна; науковий керівник Павлович Т.І. – Чернівці: ЧНУ ім. Юрія Федьковича, 2022. – 86 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10508
dc.description.abstractУ роботі розглядається компетентнісний підхід в освіті, організація навчального процесу в межах компетентнісного підходу, та вплив вікової психології у молодшому шкільному віці. У роботі проведено пробне навчання для формування лексичної компетентності учнів 2 класу. Встановлено, що використання різноманітних видів наочності таких як флешкарти, реальні предмети сприяють опануванню навичок лексичної компетентності. Виконання тренувальних вправ базується на запам’ятовуванні словникового набору. При вивченні лексики, найкраще спрацьовують завдання, що викликають у учнів цікавість та емоції.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectНУШ, навчання англійської мови, початкові класи, лексична компетентність, компетентнісний підхідuk_UA
dc.titleРеалізація компетентнісного підходу (лексична компетентність) в умовах НУШ на уроках англійської мови учнів 1-2 класів»)uk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу