Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСерна, Марина Володимирівна
dc.date.accessioned2024-09-11T21:11:49Z
dc.date.available2024-09-11T21:11:49Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationСерна М.В. Формування компетентності в говорінні англійською мовою учнів початкової школи: психолого-педагогічний аспект : магістерська кваліфікаційна робота : 014 Середня освіта / Серна Марина Володимирівна; науковий керівник Шиба А.В. – Чернівці: ЧНУ ім. Юрія Федьковича, 2022. – 94 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10532
dc.description.abstractРобота присвячена дослідженню процесу формування англомовної лексичної компетентності учнів початкової школи з точки зору психології та педагогіки. У роботі розглянуто зміст, етапи та комплекс завдань для формування англомовної лексичної компетентності учнів початкової школи. Уточнено зміст поняття комплекс завдань в контексті формування англомовної лексичної компетентності учнів початкової школи. Розроблено комплекс завдань для поетапного формування лексичної компетентності учнів початкової школи. Здійснено перевірку ефективності розробленого комплексу завдань для формування англомовної лексичної компетентності учнів початкової школи під час пробного навчання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectнавчання англійської мови, англомовна лексична компетентність, комплекс завдань для розвитку лексичної компетентності, початкова школаuk_UA
dc.titleФормування компетентності в говорінні англійською мовою учнів початкової школи: психолого-педагогічний аспектuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу