Показати скорочений опис матеріалу
Формування компетентності в говорінні англійською мовою учнів початкової школи: психолого-педагогічний аспект
dc.contributor.author | Серна, Марина Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2024-09-11T21:11:49Z | |
dc.date.available | 2024-09-11T21:11:49Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Серна М.В. Формування компетентності в говорінні англійською мовою учнів початкової школи: психолого-педагогічний аспект : магістерська кваліфікаційна робота : 014 Середня освіта / Серна Марина Володимирівна; науковий керівник Шиба А.В. – Чернівці: ЧНУ ім. Юрія Федьковича, 2022. – 94 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10532 | |
dc.description.abstract | Робота присвячена дослідженню процесу формування англомовної лексичної компетентності учнів початкової школи з точки зору психології та педагогіки. У роботі розглянуто зміст, етапи та комплекс завдань для формування англомовної лексичної компетентності учнів початкової школи. Уточнено зміст поняття комплекс завдань в контексті формування англомовної лексичної компетентності учнів початкової школи. Розроблено комплекс завдань для поетапного формування лексичної компетентності учнів початкової школи. Здійснено перевірку ефективності розробленого комплексу завдань для формування англомовної лексичної компетентності учнів початкової школи під час пробного навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | навчання англійської мови, англомовна лексична компетентність, комплекс завдань для розвитку лексичної компетентності, початкова школа | uk_UA |
dc.title | Формування компетентності в говорінні англійською мовою учнів початкової школи: психолого-педагогічний аспект | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету