Показати скорочений опис матеріалу
Формування соціолінгвістичної компетентності учнів середньої школи за допомогою казок, віршів та пісень
dc.contributor.author | Даниляк, Адель Романівна | |
dc.date.accessioned | 2024-09-16T13:10:22Z | |
dc.date.available | 2024-09-16T13:10:22Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Даниляк А.Р. Формування соціолінгвістичної компетентності учнів середньої школи за допомогою казок, віршів та пісень : магістерська кваліфікаційна робота : 014 Середня освіта / Даниляк Адель Романівна; науковий керівник Гнатковська О.М. – Чернівці: ЧНУ ім. Юрія Федьковича, 2023. – 70 c. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10572 | |
dc.description.abstract | Вивчення іноземних мов у середній школі не може обмежуватися лише оволодінням граматичними конструкціями та словниковим запасом. Для повноцінного використання мови у всіх сферах життя необхідно також ознайомлюватися з культурою та традиціями мовного співтовариства. Саме це робить соціолінгвістичну компетентність необхідною частиною освітнього процесу. Одним із інноваційних підходів до формування соціолінгвістичної компетентності учнів середньої школи є використання казок, віршів та пісень. Казки, що відображають національні особливості та менталітет мовного співтовариства, не лише розширюють лексичний запас учнів, але й сприяють засвоєнню фразеологізмів та виразів. Вірші, зокрема, дозволяють відчути ритм мови та виразно висловлювати свої думки, а пісні стають чудовим інструментом для ознайомлення з різними стилістичними варіантами мови та акцентів. Отже, дослідження містить три розділи, де перший – присвячений теоретичним передумовам формування соціолінгвістичної компетентності учнів основного етапу; другий – етапам формування соціолінгвістичної компетентності учнів середньої школи за допомогою казок, віршів та пісень, а третій – експериментальній перевірці ефективності методики формування соціолінгвістичної компетентності за допомогою малих літературних форм в середній школі. Роботу завершують загальні висновки. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | соціолінгвістична компетентність, казка, пісня, вірш | uk_UA |
dc.title | Формування соціолінгвістичної компетентності учнів середньої школи за допомогою казок, віршів та пісень | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету