Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКарп, Крістіна Костянтинівна
dc.date.accessioned2024-09-16T13:21:25Z
dc.date.available2024-09-16T13:21:25Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationКарп К.К. Формування англомовної граматичної компетентності учнів старших класів у ЗЗСО засобами прикладних програм : магістерська кваліфікаційна робота : 014 Середня освіта / Карп Крістіна Костянтинівна; науковий керівник Ковалюк Ю.В. – Чернівці: ЧНУ ім. Юрія Федьковича, 2023. – 84 c.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10576
dc.description.abstractУ контексті глобалізації та цифрового розвитку виникає необхідність розглядати нові підходи до викладання, які відповідають реаліям сьогодення. Сучасна система вивчення граматичної структури англійської мови потребує суттєвої модернізації. Ця необхідність виникає у зв'язку з розширенням інноваційних технологій, які можуть стати ефективними інструментами для освоєння складного аспекту іноземної мови – її граматичної системи. Таким чином метою дослідження є вивчення процесу формування граматичної компетенції старшокласників з допомогою різноманітних прикладних програм під час уроків англійської мови. Зокрема основними завданнями роботи є визначення принципів формування граматичної компетенції в англійській мові, опис форм та критеріїв контролю та оцінювання рівня її сформованості в учнів старших класів, аналіз нових інформаційних технологій у викладанні англійської мови та практичне використання прикладних програм у процесі викладання граматики англійської мови. Дослідження складається з трьох частин. Перший розділ включає чотири підрозділи, в яких вивчається граматична компетенція як складова мовної компетенції, дидактико-методологічні принципи формування англомовної граматичної компетенції, а також критерії контролю та оцінювання рівня її сформованості. У другому розділі роботи детально описано використання інтернет-ресурсів, поняття прикладних програм та можливості їхнього застосування на заняттях з англійської мови в ЗЗСО. У третьому розділі описано пробне навчання на уроках англійської мови з використанням засобів прикладних програм та його результати. Роботу завершують загальні висновки дослідження.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectграматична компетенція, прикладні програми, старші класи, навчання англійської мови, підхід до вивчення мовиuk_UA
dc.titleФормування англомовної граматичної компетентності учнів старших класів у ЗЗСО засобами прикладних програмuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу