Показати скорочений опис матеріалу
Формування англомовної компетентності в аудіюванні учнів старших класів середньої школи за допомогою автентичних відеоматеріалів (TED-Talks)
dc.contributor.author | Клим, Олександра Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2024-09-16T13:26:39Z | |
dc.date.available | 2024-09-16T13:26:39Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Клим О.М. Формування англомовної компетентності в аудіюванні учнів старших класів середньої школи за допомогою автентичних відеоматеріалів (TED-Talks) : магістерська кваліфікаційна робота : 014 Середня освіта / Клим Олександра Миколаївна; науковий керівник Шиба А.В. – Чернівці: ЧНУ ім. Юрія Федьковича, 2023. – 78 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10578 | |
dc.description.abstract | У дипломній роботі досліджено особливості формування англомовної компетентності в аудіюванні учнів старших класів за допомогою автентичних відео-матеріалів. У першому розділі розглянуто поняття англомовної КА, визначено вікові та психологічні особливості її формування в учнів старших класів, а також описано автентичні матеріали як засіб формування КА. У другому розділі визначено основні етапи формування компетентності в аудіюванні, розглянуто основні труднощі аудіювання учнів старшої школи та шляхи їх подолання. Також проаналізовано чинні освітні вимоги щодо формування англомовної компетентності в аудіюванні учнів старших класів. Третій розділ присвячено дослідженню ефективності автентичних відео-матеріалів TED-talks в процесі формування компетентності в аудіюванні учнів старших класів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | англомовна компетентність в аудіюванні, учні старших класів, автентичні тексти, TED-talks | uk_UA |
dc.title | Формування англомовної компетентності в аудіюванні учнів старших класів середньої школи за допомогою автентичних відеоматеріалів (TED-Talks) | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету