Показати скорочений опис матеріалу
Використання інтернет ресурсів для формування граматичної компетентності учнів старших класів середньої школи
dc.contributor.author | Козловська, Тетяна Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2024-09-16T13:30:59Z | |
dc.date.available | 2024-09-16T13:30:59Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Козловська Т.І. Використання інтернет ресурсів для формування граматичної компетентності учнів старших класів середньої школи : магістерська кваліфікаційна робота : 014 Середня освіта / Козловська Тетяна Іванівна; науковий керівник Лопатюк Н.І. – Чернівці: ЧНУ ім. Юрія Федьковича, 2023. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10579 | |
dc.description.abstract | В сучасному освітньому контексті використання інтернет-ресурсів та навчальних ігор стає ключовим аспектом формування граматичної компетентності учнів старших класів середньої школи. Ці інноваційні підходи не лише залучають учнів до процесу навчання, але й створюють ефективні умови для засвоєння граматичних навичок, необхідних для мовного розвитку та високої комунікативної компетентності. У даній анотації досліджується важливість використання цих засобів у навчальному процесі та їх вплив на формування мовної грамотності учнів. Таким чином, метою цього дослідження є вивчення специфіки використання інтернет-ресурсів для формування граматичної компетентності учнів. Зокрема, основними завданнями роботи є характеристика особливостей використання сучасних інформаційних технологій у навчанні іноземних мов, визначення місця інтернет-ресурсів у площині інформаційних технологій та опис їх видів у вивченні англійської мови, психологічна характеристика учнів старших класів середньої школи та їх схильності до формування граматичної компетентності та проведення оцінки граматичної компетентності учнів під час використання інтернет-ресурсів при вивченні іноземних мов. Дослідження складається із трьох частин. Частина I включає два розділи, в яких представлена психологічна характеристика учнів старших класів середньої школи та їх схильності до формування граматичної компетентності та вимоги до формування граматичної компетентності в учнів. У частині II представлені особливості використання сучасних інформаційних технологій у навчанні іноземних мов та місце інтернет-ресурсів у площині інформаційних технологій і їх види у навчанні англійської мови учнів старших класів середньої школи. У частині III представлена організація та проведення пробного навчання та інтерпретація результатів а також методичні рекомендації щодо розвитку граматичної компетентності в учнів. Роботу завершують загальні висновки дослідження. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | інтернет-ресурси, граматична компетентність, інформаційні технології, пробне навчання | uk_UA |
dc.title | Використання інтернет ресурсів для формування граматичної компетентності учнів старших класів середньої школи | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету