Показати скорочений опис матеріалу
Концептосфера у творах британського автора Річарда Османа «Клуб вбивств по четвергах» та «Людина, яка померла двічі»
dc.contributor.author | Шульженко, Катерина Андріївна | |
dc.date.accessioned | 2024-09-16T14:40:49Z | |
dc.date.available | 2024-09-16T14:40:49Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Шульженко К.А. Концептосфера у творах британського автора Річарда Османа «Клуб вбивств по четвергах» та «Людина, яка померла двічі» : магістерська кваліфікаційна робота : 035 Філологія / Шульженко Катерина Андріївна; науковий керівник Єсипенко Н.Г. – Чернівці: ЧНУ ім. Юрія Федьковича, 2023. – 127 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10597 | |
dc.description.abstract | Магістерська робота присвячена дослідженню концептосфери в романах британського письменника Р. Османа «Клуб вбивств по четвергах» та «Людина, яка померла двічі». Об'єктом магістерського дослідження виступають концептосфери художнього дискурсу зазначених творів. Предметом дослідження є вербальні засоби реалізації домінантних концептів, які актуалізуються в концептосферах. Метою нашої роботи є опис та дослідження концептосфер британського письменника Р. Османа у творах «Клуб вбивств по четвергах» та «Людина, яка померла двічі». Магістерська робота складається з трьох частин. У першому розділі розглядаються теоретико-методологічні засади понять «концепт» та «концептосфера», розглядаються структурно-типологічні особливості концепту, досліджуються основні типи структур знання та їх провідні характеристики, а також виокремлюються мовні засоби вираження концепту. У частині 2 розглядається художній дискурс як тло для актуалізації концептів, сучасний британський автор характеризується як носій концептосфери, аналізуються поняттєвий, образний та ціннісний складники домінантних концептів та моделюється концептосфера роману «Клуб вбивств по четвергах». У третьому розділі досліджуються домінантні концепти шляхом виокремлення понятійного, образного та ціннісного компонентів, реконструюється концептосфера роману «Людина, яка померла двічі» та проводиться порівняльний аналіз двох авторських концептосфер. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | когнітивна лінгвістика, концепт, концептуальний аналіз, концептосфера, порівняльний аналіз | uk_UA |
dc.title | Концептосфера у творах британського автора Річарда Османа «Клуб вбивств по четвергах» та «Людина, яка померла двічі» | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету