Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМафтин, Лариса
dc.contributor.authorЗапотічна, Христина
dc.date.accessioned2024-11-27T17:38:42Z
dc.date.available2024-11-27T17:38:42Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationМафтин Лариса, Запотічна Христина. Ненасильницьке спілкування як педагогічний феномен. Проблеми початкової освіти: науковий пошук студентів та магістрантів: зб. матеріалів міжвуз. наук. - практ. конф. (Хмельницький, 28 берез. 2024 р.). Хмельницький, 2024. С.89-95.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10883
dc.description.abstractУ статті уточнено суть поняття «ненасильницьке спілкування»; розкрито теоретичні засади педагогічного феномену ненасильницького спілкування; висвітлено компоненти ненасильницького спілкування, що дозволяють вибудовувати конструктивну взаємодію з іншими людьми; обгрунтовано необхідність вивчення й застосування концепції ненасильницького спілкування в освітньому процесі початкової школи.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.subjectненасильницьке спілкуванняuk_UA
dc.subjectконструктивна взаємодіяuk_UA
dc.subjectтолерантністьuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.titleНенасильницьке спілкування як педагогічний феномен.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу