Показати скорочений опис матеріалу
Ненасильницьке спілкування як педагогічний феномен.
dc.contributor.author | Мафтин, Лариса | |
dc.contributor.author | Запотічна, Христина | |
dc.date.accessioned | 2024-11-27T17:38:42Z | |
dc.date.available | 2024-11-27T17:38:42Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Мафтин Лариса, Запотічна Христина. Ненасильницьке спілкування як педагогічний феномен. Проблеми початкової освіти: науковий пошук студентів та магістрантів: зб. матеріалів міжвуз. наук. - практ. конф. (Хмельницький, 28 берез. 2024 р.). Хмельницький, 2024. С.89-95. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10883 | |
dc.description.abstract | У статті уточнено суть поняття «ненасильницьке спілкування»; розкрито теоретичні засади педагогічного феномену ненасильницького спілкування; висвітлено компоненти ненасильницького спілкування, що дозволяють вибудовувати конструктивну взаємодію з іншими людьми; обгрунтовано необхідність вивчення й застосування концепції ненасильницького спілкування в освітньому процесі початкової школи. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | спілкування | uk_UA |
dc.subject | ненасильницьке спілкування | uk_UA |
dc.subject | конструктивна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | толерантність | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.title | Ненасильницьке спілкування як педагогічний феномен. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету