Show simple item record

dc.contributor.authorКаліщук, Юлія Романівна
dc.date.accessioned2024-12-05T09:35:32Z
dc.date.available2024-12-05T09:35:32Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКаліщук Ю. (2024). Просування турів у соціальних мережах (на прикладі екскурсійних турів країнами Європи). Магістерська робота. Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. Географічний факультет. Кафедра географії та менедженту туризму.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11007
dc.description.abstractПроаналізувавши роль соціальних мереж у нашому повсякденному житті, зроблено висновки, що вони є хорошим майданчиком для просування власного бізнесу; було розглянуто історію виникнення, різноманітність та функціонал найвідоміших соціальних мереж; можливості та правила просування туристичного продукту із застосуванням соціальних мереж; розроблено контент-план для туристичних підприємств, що спеціалізуються на екскурсійних автобусних турах. Кваліфікаційна робота містить результати власних досліджень. Використання ідей, результатів і текстів наукових досліджень інших авторів мають посилання на відповідне джерело.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра географії та менеджменту туризмуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectсоціальна мережа, користувач, профіль користувача, просування, SMM-маркетинг, контент.uk_UA
dc.titleПросування турів у соціальних мережах (на прикладі екскурсійних турів країнами Європи).uk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record