Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛевчак, Назар Русланович
dc.date.accessioned2024-12-12T16:27:48Z
dc.date.available2024-12-12T16:27:48Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationЛевчак, Н. Інноваційні технології в менеджменті туристичних послуг (на прикладі ТОВ «ДМ Тур сервіс»). Магістерська робота, Географічний факультет, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11116
dc.description.abstractВ роботі розглянуто теоретико-методичні аспекти впровадження інноваційних технологій у менеджменті туристичних послуг, проведено аналіз ефективності управлінських рішень у туристичній сфері. Досліджено ключові фактори, що впливають на організацію та оптимізацію процесів у туристичних компаніях, обґрунтовано використання сучасних цифрових технологій, таких як CRM-системи, Big Data, мобільні додатки та платформи електронної комерції. Запропоновано рекомендації щодо автоматизації бізнес-процесів, підвищення якості обслуговування клієнтів і зміцнення конкурентних позицій підприємств туристичної індустрії.uk_UA
dc.description.sponsorshipЕкономічної географії та екологічного менеджментуuk_UA
dc.subjectменеджмент туристичних послуг, інноваційні технології, управлінські рішення, цифровізація, оптимізація, конкурентоспроможністьuk_UA
dc.titleІнноваційні технології в менеджменті туристичних послуг (на прикладі ТОВ «ДМ Тур сервіс»)uk_UA
dc.title.alternativeInnovative Technologies in Tourism Services Management» (on the example of the Tour Operator DM Tour Serviceuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу