Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКолісниченко, Тетяна
dc.contributor.authorКоропатніцька, Тетяна
dc.date.accessioned2021-07-01T09:52:11Z
dc.date.available2021-07-01T09:52:11Z
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.citationКолісниченко Т., Коропатніцька Т. (2021) КОНЦЕПТОСИСТЕМА СУЧАСНОГО АНГЛОМОВНОГО ТУРИСТИЧНОГО РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУ. Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Германська філологія. № 831-832 (2021). URL: https://journals.chnu.edu.ua/index.php/gp/article/view/196uk_UA
dc.identifier.issn2518-7090
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/113
dc.description.abstractУ фокусі дослідження знаходиться туристичний рекламний дискурс, що потрактовується як самостійний інституційний вид дискурсу, в якому поєднання візуальних та текстових засобів спрямоване на апелювання до позитивних емоційних факторів реципієнтів з кінцевою метою контролю та коригування посткомунікативних дій адресата, необхідних та вигідних адресантові. Актуальність дослідження визначається необхідністю представлення дискурсотвірного каркасу сучасного англомовного туристичного рекламного дискурсу. Мета дослідження полягає у спробі виокремити основні елементи колективного когнітивного простору англомовної спільноти як структурованої сукупності знань та уявлень у туристично-рекламній сфері та представити їх у когнітивній карті. Поставлена мета вимагає реалізації низки завдань, спрямованих на визначення та аналіз характерних і, головне, статистично-значимих міжавтохтонних (міжконцептуальних) зв’язків, які формують каркас дискурсу, та побудову когнітивної карти сучасного англомовного туристичного рекламного дискурсу. Визначення характеру зв’язку в основних автохтонних кореляціях (субoрдинації, слiдування, причинності та виключення) здійснювалось на основі методу інтроспекції, який дозволяє виявити особливості національної ментальності, розкриваючи навіть дискурсивно-значимі імпліцитні смисли. Побудова когнітивної карти сучасного англомовного туристичного рекламного дискурсу, що графічно фіксує встановлені автохтони та міжавтохтонні конфігурації, уточнює специфіку когнітивного механізму досліджуваного дискурсу, що характеризується особливою стійкою каркасною структурою з ситуативною окресленістю, дискурсною стратегічністю та хронотопними характеристиками. Викладені у ній залежності презентують типові уявлення сучасних англомовних споживачів про рекламу певного об’єкту в туристичній сфері, змодельовані в пам’яті як об’єкти концептопростору туристичного рекламного дискурсу.uk_UA
dc.description.sponsorshipіноземних мов для гуманітарних факультетівuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectResearch Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION::Languages and linguisticsuk_UA
dc.titleКОНЦЕПТОСИСТЕМА СУЧАСНОГО АНГЛОМОВНОГО ТУРИСТИЧНОГО РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу