• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Економічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Економічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика

Thumbnail
View/Open
budnikevich_monogr.pdf (5.177Mb)
Date
2012
Metadata
Show full item record
Abstract
У монографії досліджуються сучасні теоретичні, методологічні та прикладні засади вивчення муніципального маркетингу. Визначаються характеристики муніципального маркетингу, їх суть та еволюція відповідно до розвитку концепцій муніципального маркетингу. Акцентовано увагу на складових комплексу муніципального маркетингу, його інструментах, методах, технологіях. Значне місце відведено використанню маркетингових підходів у системі стратегічного планування розвитку міст, аналізу та оцінці конкурентних переваг міста, здійснених на основі інструментів муніципального маркетингу. Запропоновано програму формування системи муніципального маркетингу для сталого розвитку міста, сформовано та апробовано технологію визначення цільових сегментів у муніципальному маркетингу. Звернуто на специфіку маркетингових досліджень у муніципальному маркетингу та адаптацію методик дослідження середовища для потреб муніципального маркетингу
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1255
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV