Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorVdovichen, Vitalii
dc.date.accessioned2021-11-17T19:19:43Z
dc.date.available2021-11-17T19:19:43Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationВдовічен В. Аксіологічні аспекти адміністративної відповідальності в публічному урядуванні. Юридичний науковий електронний журнал, № 6/2021. С. 109-111uk_UA
dc.identifier.issn2524-0374
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1402
dc.description.abstractУ статті проаналізовано та досліджено основні аспекти аксіологічного характеру адміністративної відповідальності в публічному уря дуванні. Ціннісний характер такої відповідальності у сучасному праві розглядається як один із необхідних механізмів забезпечення ефек тивної системи публічного врядування. Це зумовлено діяльністю суб’єктів публічної адміністрації, а саме – вчиненням виконавчо-роз порядчих та організаційних дій, які можуть так чи інакше зачіпати інтереси широкого кола осіб, включаючи як осіб публічного права, так і осіб приватного права. І в зв’язку з необхідністю захисту сукупності зазначених інтересів виникає необхідність забезпечення ефектив них заходів юридичної відповідальності таких суб’єктів. Юридична відповідальність у публічному урядуванні – це юридичний обов’язок публічного службовця зазнати несприятливі наслідки особистого, матеріального або організаційного характеру внаслідок невиконання або неналежного виконання ним виконавчо-розпорядчих та організаційних функцій, що виражаються у невиконанні покладених на нього посадових обов’язків, які знайшли вираз у формі правопорушення. Виділення аксіологічних аспектів адміністративної відповідальності в публічному урядуванні дає можливість: по-перше, чітко визна чити коло суб’єктів публічної адміністрації, по-друге, створюється реальна можливість застосування до таких суб’єктів адміністративної відповідальності як одного з варіантів застосування примусу задля відновлення порушених прав людини під час здійснення публічного урядування. Суб’єкти публічної адміністрації є суб’єктами адміністративного права і діють у межах адміністративно-правових відносин, і без яких не здійснюється публічна влада в державі, не реалізуються суб’єктивні публічні права приватних осіб. По-третє, аксіоло гічний аспект адміністративної відповідальності в публічному урядуванні підкреслює персоналізацію суб’єктів публічної адміністрації, до яких може бути застосована адміністративна відповідальність, і які складають цілісну організовану систему публічного урядування. По-четверте, аксіологічний аспект адміністративної відповідальності в публічному урядуванні акцентує, що застосування заходів адміні стративної відповідальності в публічному урядуванні можливе лише за наявності у суб’єктів публічної адміністрації необхідного обсягу правосуб’єктності в межах свого предмета відання та повноважень здійснення функцій (сприяюче адміністрування, забезпечувальне адміністрування та втручальне адміністрування). По-п’яте, аксіологічний аспект адміністративної відповідальності в публічному уря дуванні демонструє існування підвищеного рівня відповідальності суб’єктів публічної адміністрації за аналогічні правопорушення, які передбачені чинним законодавством.uk_UA
dc.description.sponsorshipПублічного праваuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЮридичний науковий електронний журналuk_UA
dc.subjectюридична відповідальністьuk_UA
dc.subjectадміністративна відповідальністьuk_UA
dc.subjectпублічне урядуванняuk_UA
dc.subjectпублічний службовецьuk_UA
dc.subjectсуб’єкти публічної адміністраціїuk_UA
dc.titleАксіологічні аспекти адміністративної відповідальності в публічному урядуванні.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу