• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет фізичної культури та здоров’я людини
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет фізичної культури та здоров’я людини
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Роль диференційованого підходу у мотивації студентів до занять фізичною культурою

Thumbnail
View/Open
Main article (221.2Kb)
Date
2021-02
Author
Петричук, Петро
Metadata
Show full item record
Abstract
Вивчено теоретичні аспекти диференційованого підходу до фізичного виховання студентів. У статті проаналізовано особливості та роль елементів диференціації та індивідуалізації фізичного виховання. Дано оцінку впливу різних типів диференціації на підвищення або зниження мотивації студентів вищих навчальних закладів до занять фізичною культурою. Процес формування мотивів до занять фі-зичною культурою передбачає взаємодію елементів емоційної, когнітивної та вольової сфер особистості, на які активно може впливати педагог, обираючи той чи інший вид фізичної активності відповідно до обраної моделі диференціації занять фізичною культурою. Добір диференційованих форм та методів викладання фізичної культури сприяє формуванню причинно-наслідкових схем та забезпечує емоційне за-кріплення, що формує мотиваційну установку студентів.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/142
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV