Показати скорочений опис матеріалу
Мультимодальні методи навчання англійської мови студентів економічних спеціальностей у вищих навчальних закладах.
dc.contributor.author | Велущак, Марина | |
dc.date.accessioned | 2021-11-18T08:02:59Z | |
dc.date.available | 2021-11-18T08:02:59Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Велущак М.Я. Мультимодальні методи навчання англійської мови студентів економічних спеціальностей у вищих навчальних закладах. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка».Причорноморський науково-дослідний інституту економіки та інновацій. Видавничий дім «Гельветика», Вип. 34, 2021, Том 2, сс.32-37. | uk_UA |
dc.identifier.issn | ISSN 2663-6085 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1473 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості використання нових інформаційних навчальних технологій у процесі навчання іноземної мови студентів економічних спеціальностей у вищих навчальних закладах. Пропонується ланка різних видів цифрових, мультимодальних технологій із традиційними й інноваційними методами навчання іноземної мови, а також розглядаються можливості цього методу навчання як засобу підвищення ефективності навчального процесу. Виникають нові вимоги до рівня професійної підготовки студентів вищих економічних навчальних закладів через інтеграцію України до Європейського Союзу та збільшення мережі міжнародних контактів. Виникають нові умови та потреби у володінні англійською мовою (як мінімум), тому її вивченню приділяється все більше уваги. Це є необхідним елементом для розвитку та покращення міжнародних відносин, зв’язків та співробітництва різних країн. Є потреба у спеціалістах у сучасному суспільстві, які вільно володіють іноземною мовою на побутовому та професійному рівнях, через що необхідно шукати нові ідеї, розроблювати нові підходи та застосовувати нові технології для вирішення поточних проблем. Оскільки в нашій реальності панує НТП, то складно уявити сучасну модель навчання без використання новітніх технологій, мультимедійних засобів навчання. Вища освіта стає масовою, що можна спостерігати в усьому світі. Масовість призводить до того, що якість освіти знижується, а потреби суспільства продовжують зростати, тому наявні проблеми можна вирішити лише з використанням новітніх технологій, дистанційного навчання, штучного інтелекту та іншого. У реаліях сучасного життя іноземна мова стає невід’ємною частиною професійного зростання теперішніх і майбутніх спеціалістів, тому її вивчення є істотною частиною навчального процесу як у ВНЗ, так і в школах. Вимоги до володіння іноземною мовою є високими. Спеціалісти мають вільно володіти англійською (майже на рівні самих носіїв). Для кращої інтеграції до мовного потоку, середовища є закордонна практика, навчання, але наразі не всі мають таку можливість, тому застосування мультимедійних технологій та мультимодальних засобів є особливо актуальним. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Науковий журнал «Інноваційна педагогіка».Причорноморський науково-дослідний інституту економіки та інновацій. Видавничий дім «Гельветика», | uk_UA |
dc.subject | англійська мова, мультимедійні технології, викладання англійської мови у ВНЗ, навчання англійської мови, студенти економічних спеціальностей, НТП, масовість, міжкультурна комунікація | uk_UA |
dc.title | Мультимодальні методи навчання англійської мови студентів економічних спеціальностей у вищих навчальних закладах. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету