• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет іноземних мов
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет іноземних мов
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Педагогічні умови формування професійної мобільності майбутніх фахівців економічного профілю в США

Thumbnail
View/Open
234557-Текст статті-536559-1-10-20210616 (1).pdf (1.043Mb)
Date
2021
Author
Велущак, Марина
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті досліджені компоненти та структура професійної мобільності майбутніх фахівців економічного профілю. На основі вивчення літературних джерел окреслено основні види професійної мобільності, а саме – горизонтальна і вертикальна, висхідна і низхідна. З’ясовані педагогічні умови формування професійної мобільності. Підкреслено, що формування професійної мобільності майбутніх економістів пов’язане з інтеграцією знань та використанням міжпредметних зв’язків. З’ясовано, що використання міжпредметних зв’язків у процесі навчання є однією із педагогічних умов формування професійної мобільності майбутніх економістів. Проаналізовано систему вищої економічної освіти США. Акцентовано увагу на бізнес – освіті в США, зазначено її особливість та відмінність від економічної освіти. Проаналізовано історію створення перших бізнес – шкіл в США. Розглянуто вступні вимоги щодо здобуття таких ступенів як бакалавр / магістр / доктор філософії в галузі міжнародного бізнесу. Проаналізовано освітні програми підготовки майбутніх фахівців з економічного профілю. Висвітлені моделі реалізації змісту професійної підготовки майбутніх фахівців економічного профілю в США: послідовна, паралельна, та комбінована. Основними принципами структурування змісту магістерських програм є професіоналізація та практична спрямованість, що реалізується шляхом використання міждисциплінарного підходу та принципу інтеграції. Охарактеризовані особливості організації підготовки майбутніх фахівців з економічного профілю. Висвітлені форми і рівні навчання майбутніх фахівців економічного профілю за докторськими програмами у США. З’ясовано, що в умовах університетської освіти США підготовка фахівців економічного профілю забезпечується на основі загальноосвітнього і професійного компонентів, що передбачають наявність обов’язкових та елективних складових.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1620
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV