dc.contributor.author | Романів, Людмила Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2021-07-05T10:45:53Z | |
dc.date.available | 2021-07-05T10:45:53Z | |
dc.date.issued | 2021-04 | |
dc.identifier.isbn | ISBN 978-617-689-425-4 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/173 | |
dc.description.abstract | Дистанційне навчання — це індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників навчального процесу у спеціалізованому середовищі, що функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій [1]. Взаємодія між студентами та викладачами в дистанційному навчанні відбувається в межах штучно створеного комунікативного простору. Комунікативний простір передбачає сформовану ситуацію взаємодії, в якій є місце, час та взаємне бажання для спілкування, спрямовані на досягнення цілей процесу навчання. В умовах дистанційного навчання цей процес складніший, породжений необхідністю спільної діяльності, сприйняття та розуміння інших у віртуальному просторі. Складністю дистанційного навчання є не тільки стимулювання студентів до внутрішньої роботи, а й можливість розгортання діалогу, який дозволяє їм висловлювати найрізноманітніші пропозиції. Основна мета комунікації полягає в залученні та мотивації учасників до навчання | uk_UA |
dc.publisher | ОНУ імені І.І. Мечникова, 2021 | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | «Психологічне і соціальне благополуччя особистості та населення в умовах пандемії Covid-19: теорія і практика»; | |
dc.subject | Дистанційне навчання, самомотивація студента, освіта | uk_UA |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |