Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРоманів, Людмила Вікторівна
dc.date.accessioned2021-07-05T10:45:53Z
dc.date.available2021-07-05T10:45:53Z
dc.date.issued2021-04
dc.identifier.isbnISBN 978-617-689-425-4
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/173
dc.description.abstractДистанційне навчання — це індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників навчального процесу у спеціалізованому середовищі, що функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій [1]. Взаємодія між студентами та викладачами в дистанційному навчанні відбувається в межах штучно створеного комунікативного простору. Комунікативний простір передбачає сформовану ситуацію взаємодії, в якій є місце, час та взаємне бажання для спілкування, спрямовані на досягнення цілей процесу навчання. В умовах дистанційного навчання цей процес складніший, породжений необхідністю спільної діяльності, сприйняття та розуміння інших у віртуальному просторі. Складністю дистанційного навчання є не тільки стимулювання студентів до внутрішньої роботи, а й можливість розгортання діалогу, який дозволяє їм висловлювати найрізноманітніші пропозиції. Основна мета комунікації полягає в залученні та мотивації учасників до навчанняuk_UA
dc.publisher ОНУ імені І.І. Мечникова, 2021uk_UA
dc.relation.ispartofseries«Психологічне і соціальне благополуччя особистості та населення в умовах пандемії Covid-19: теорія і практика»;
dc.subjectДистанційне навчання, самомотивація студента, освітаuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу