dc.contributor.author | Gutsuliak, Tetiana | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:20:12Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:20:12Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Гуцуляк Т. Є. Поділ лексики української мови за походженням: особливості та проблеми вивчення в загальноосвітніх навчальних закладах. Стратегічні напрями розвитку сучасної української лінгводидактики: монографія / за ред. Е. Палихати, О. Петришиної. Тернопіль: Підручники і посібники, 2021. С. 116‒126. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-07-3861-4 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1754 | |
dc.description.abstract | У пропонованій розвідці розглянуто чинники, що впливають на формування теоретичної бази вчителя-словесника під час підготовки до вивчення теми „Поділ лексики української мови за походженням” у 6 класі; виокремлено проблемні й дискусійні питання та запропоновано рекомендації щодо їх розв՚язання. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Сучасної української мови | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Тернопіль: Підручники і посібники | uk_UA |
dc.subject | Лінгводидактика, українська мова, поділ лексики за походженням | uk_UA |
dc.title | Поділ лексики української мови за походженням: особливості та проблеми вивчення в загальноосвітніх навчальних закладах. | uk_UA |
dc.type | Book chapter | uk_UA |