Show simple item record

dc.contributor.authorGutsuliak, Tetiana
dc.date.accessioned2021-11-19T13:20:12Z
dc.date.available2021-11-19T13:20:12Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationГуцуляк Т. Є. Поділ лексики української мови за походженням: особливості та проблеми вивчення в загальноосвітніх навчальних закладах. Стратегічні напрями розвитку сучасної української лінгводидактики: монографія / за ред. Е. Палихати, О. Петришиної. Тернопіль: Підручники і посібники, 2021. С. 116‒126.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-07-3861-4
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1754
dc.description.abstractУ пропонованій розвідці розглянуто чинники, що впливають на формування теоретичної бази вчителя-словесника під час підготовки до вивчення теми „Поділ лексики української мови за походженням” у 6 класі; виокремлено проблемні й дискусійні питання та запропоновано рекомендації щодо їх розв՚язання.uk_UA
dc.description.sponsorshipСучасної української мовиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТернопіль: Підручники і посібникиuk_UA
dc.subjectЛінгводидактика, українська мова, поділ лексики за походженнямuk_UA
dc.titleПоділ лексики української мови за походженням: особливості та проблеми вивчення в загальноосвітніх навчальних закладах.uk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record