Show simple item record

dc.contributor.authorБортник, Світлана Борисівна
dc.date.accessioned2021-11-21T10:26:13Z
dc.date.available2021-11-21T10:26:13Z
dc.date.issued2021-07
dc.identifier.isbn978-9934-26-110-7
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1991
dc.descriptionРізні характеристики щодо навчання значно впливають на методичні стратегії, які застосовує викладач. Але загальна тенденція полягає в тому, навчання дорослих стає більш ефективним, якщо воно сконцентроване на слухачеві (learner-centered), ніж на викладачі (teacher-centered або instructor-centered). Питання іншомовної освіти дорослих потребують подальших досліджень фахівців та уваги суспільства для реалізації актуальних викликів сьогодення.uk_UA
dc.description.abstractСаме завдяки освіті дорослих здійснюється безпосередній процес розвитку особистості, забезпечується збагачення та примноження творчого потенціалу особистості. Андрагогіка розглядає освіту в контексті життєвого шляху людини. Дорослі студенти навчаються з власної волі після усвідомлення необхідності заповнити певні прогалини в освіті чи удосконалити наявні навички та компетенції. Враховуючи різну ведучу діяльності у дітей та дорослих, необхідно чітко розділяти принципи педагогічних та андрагогічних моделей навчання.uk_UA
dc.description.sponsorshipіноземних мов для природничих факультетівuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherм. Влоцлавек, республіка Польща, «Baltija Publishing»uk_UA
dc.subjectбезперервна освіта, навчання дорослих, хьютагогіка, принципи андрагогікиuk_UA
dc.titleНавчання викладачів на курсах іноземних мов як приклад безперервної освіти дорослих.uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record