dc.contributor.author | Бортник, Світлана Борисівна | |
dc.date.accessioned | 2021-11-21T10:26:13Z | |
dc.date.available | 2021-11-21T10:26:13Z | |
dc.date.issued | 2021-07 | |
dc.identifier.isbn | 978-9934-26-110-7 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1991 | |
dc.description | Різні характеристики щодо навчання значно впливають на методичні стратегії, які застосовує викладач. Але загальна тенденція полягає в тому, навчання дорослих стає більш ефективним, якщо воно сконцентроване на слухачеві (learner-centered), ніж на викладачі (teacher-centered або instructor-centered). Питання іншомовної освіти дорослих потребують подальших досліджень фахівців та уваги суспільства для реалізації актуальних викликів сьогодення. | uk_UA |
dc.description.abstract | Саме завдяки освіті дорослих здійснюється безпосередній процес розвитку особистості, забезпечується збагачення та примноження творчого потенціалу особистості. Андрагогіка розглядає освіту в контексті життєвого шляху людини. Дорослі студенти навчаються з власної волі після усвідомлення необхідності заповнити певні прогалини в освіті чи удосконалити наявні навички та компетенції. Враховуючи різну ведучу діяльності у дітей та дорослих, необхідно чітко розділяти принципи педагогічних та андрагогічних моделей навчання. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | іноземних мов для природничих факультетів | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | м. Влоцлавек, республіка Польща, «Baltija Publishing» | uk_UA |
dc.subject | безперервна освіта, навчання дорослих, хьютагогіка, принципи андрагогіки | uk_UA |
dc.title | Навчання викладачів на курсах іноземних мов як приклад безперервної освіти дорослих. | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |