Показати скорочений опис матеріалу
Міжкультурна комунікація та професіоналізація іншомовної освіти у підготовці студентів спеціальності «Туризм».
dc.contributor.author | Бортник, Світлана Борисівна | |
dc.date.accessioned | 2021-11-21T11:06:05Z | |
dc.date.available | 2021-11-21T11:06:05Z | |
dc.date.issued | 2021-06 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1997 | |
dc.description | Суть професійно орієнтованого навчання іноземної мови полягає в його інтеграції зі спеціальними дисциплінами, повинна бути професійна спрямованість не тільки навчального матеріалу, але й діяльності, що сприяє формуванню професійних навичок. Принцип комунікативної спрямованості та принцип професійної спрямованості навчання передбачають створення ситуацій професійного спілкування на заняттях з іноземної мови | uk_UA |
dc.description.abstract | Доцільним є впровадження у підготовку фахівців сфери туризму курсу з країнознавства (загального) та лінгвокраїнознавства (разом з вивченням іноземної мови). Спецкурс з країнознавства має стати структурним компонентом професійного циклу, що входить до туризмознавчої компетентності | uk_UA |
dc.description.sponsorship | іноземних мов для природничих факультетів | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Сєвєродонецьк:вид-во СНУ ім.В.Даля | uk_UA |
dc.subject | лінгводидактичні принципи, міжкультурна компетенція, лінгокраїнознавство | uk_UA |
dc.title | Міжкультурна комунікація та професіоналізація іншомовної освіти у підготовці студентів спеціальності «Туризм». | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету