Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБортник, Світлана Борисівна
dc.date.accessioned2021-11-21T11:06:05Z
dc.date.available2021-11-21T11:06:05Z
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1997
dc.descriptionСуть професійно орієнтованого навчання іноземної мови полягає в його інтеграції зі спеціальними дисциплінами, повинна бути професійна спрямованість не тільки навчального матеріалу, але й діяльності, що сприяє формуванню професійних навичок. Принцип комунікативної спрямованості та принцип професійної спрямованості навчання передбачають створення ситуацій професійного спілкування на заняттях з іноземної мовиuk_UA
dc.description.abstractДоцільним є впровадження у підготовку фахівців сфери туризму курсу з країнознавства (загального) та лінгвокраїнознавства (разом з вивченням іноземної мови). Спецкурс з країнознавства має стати структурним компонентом професійного циклу, що входить до туризмознавчої компетентностіuk_UA
dc.description.sponsorshipіноземних мов для природничих факультетівuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСєвєродонецьк:вид-во СНУ ім.В.Даляuk_UA
dc.subjectлінгводидактичні принципи, міжкультурна компетенція, лінгокраїнознавствоuk_UA
dc.titleМіжкультурна комунікація та професіоналізація іншомовної освіти у підготовці студентів спеціальності «Туризм».uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу