Show simple item record

dc.contributor.authorВиспінська, Наталія
dc.date.accessioned2021-11-22T12:34:28Z
dc.date.available2021-11-22T12:34:28Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationВиспінська Н. Формування критичного мислення в дітей із РАС на уроках іноземної мови в початковій школі. Науковий журнал «Молодий вчений». 2021. № 10 (98). С. 49−54.uk_UA
dc.identifier.issn2304-5809
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2150
dc.description.abstractВідповідно до нормативних документів, сучасна школа повинна готувати особистість, здатну критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб. Критичне мислення − важливий чинник, що має прямий вплив на вивчення іноземної мови. Мета статті полягає в розкритті особливостей розвитку критичного мислення на уроках іноземної мови у дітей молодшого шкільного віку з розладами аутистичного спектра в інклюзивних класах початкової школи, оскільки щороку їх кількість в Україні зростає. Нами використано такі методи дослідження, як теоретичний аналіз та узагальнення літературних джерел, для визначення теоретичних основ означеної проблеми. Проаналізовано особливості мислення дітей з аутизмом; розкрито суть поняття «критичне мислення», особливості його розвитку на уроках іноземної мови; наведено приклади вправ, що сприяють розвитку критичного мислення та формуванню комунікативних умінь на уроках англійської мови.uk_UA
dc.publisherМолодий вченийuk_UA
dc.subjectкритичне мислення, іноземна мова; аутизм; нова українська школа; особливі освітні потребиuk_UA
dc.titleФормування критичного мислення в дітей із РАС на уроках іноземної мови в початковій школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record