Показати скорочений опис матеріалу
Формування критичного мислення в дітей із РАС на уроках іноземної мови в початковій школі
dc.contributor.author | Виспінська, Наталія | |
dc.date.accessioned | 2021-11-22T12:34:28Z | |
dc.date.available | 2021-11-22T12:34:28Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Виспінська Н. Формування критичного мислення в дітей із РАС на уроках іноземної мови в початковій школі. Науковий журнал «Молодий вчений». 2021. № 10 (98). С. 49−54. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2304-5809 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2150 | |
dc.description.abstract | Відповідно до нормативних документів, сучасна школа повинна готувати особистість, здатну критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб. Критичне мислення − важливий чинник, що має прямий вплив на вивчення іноземної мови. Мета статті полягає в розкритті особливостей розвитку критичного мислення на уроках іноземної мови у дітей молодшого шкільного віку з розладами аутистичного спектра в інклюзивних класах початкової школи, оскільки щороку їх кількість в Україні зростає. Нами використано такі методи дослідження, як теоретичний аналіз та узагальнення літературних джерел, для визначення теоретичних основ означеної проблеми. Проаналізовано особливості мислення дітей з аутизмом; розкрито суть поняття «критичне мислення», особливості його розвитку на уроках іноземної мови; наведено приклади вправ, що сприяють розвитку критичного мислення та формуванню комунікативних умінь на уроках англійської мови. | uk_UA |
dc.publisher | Молодий вчений | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення, іноземна мова; аутизм; нова українська школа; особливі освітні потреби | uk_UA |
dc.title | Формування критичного мислення в дітей із РАС на уроках іноземної мови в початковій школі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету