Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
Перегляд по 29
Роботи викладачів, аспірантів та студентів факультету педагогіки, психології та соціальної роботи
Під-фонди цього фонду
-
Кваліфікаційні роботи студентів
Кваліфікаційні роботи студентів факультету
Колекції в цьому фонді:
-
Дисертації
Дисертації аспірантів та докторантів факультету -
Навчально-методичне забезпечення
Навчально-методичне забезпечення дисциплін викладачами факультету -
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету
Останні додані
-
ФОРМУВАННЯ ТРАНСВЕРСАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024)В статті розкрито особливості трансверсальних компетентностей у системі професійної підготовки майбутніх фахівців Визначено сутність та зміст основних понять; розкрито фактори формування трансверсальних компетентностей у ... -
САМООЦІНЮВАННЯ ТА ВЗАЄМООЦІНЮВАННЯ ЯК КОМПОНЕНТ НАВЧАЛЬНО ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024)У статті розглядається роль самооцінювання та взаємооцінювання як важливих компонентів навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів. Проаналізовано їхній вплив на формування рефлексивних умінь, розвиток критичного ... -
Особливості діяльності вчителя початкової школи в умовах ергономічних технологій навчання
(2024)У статті розкрито особливості діяльності вчителя початкової школи в умовах використання ергономічних технологій навчання. Досліджено вплив сучасних технологій на роботу вчителя, зокрема на організацію уроків, взаємодію з ... -
СОЦІАЛЬНА ПІДТРИМКА ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ У МІСТІ ЧЕРНІВЦІ
(2024)Основна мета статті – висвітлити соціальну підтримку, яка надається внутрішньо переміщеним особам, що проживають у Чернівецькому обласному центрі соціально-психологічної допомоги. -
ЕВОЛЮЦІЯ ІДЕЙ ЗАХИСТУ ПРАВ ДИТИНИ
(Видавничий дім «Гельветика», 2024)У статті розглянуто ідеї захисту прав дитини у історичному аспекті. З’ясовано, що у Античний період життя дитини не визнавалося особливою цінністю, їх могли вбити, залишали без належної опіки, держава мала значний вплив ... -
ІНФОРМАЦІЙНО-ПРОСВІТНИЦЬКІ КАМПАНІЇ ЯК ЗАСІБ ПРОФІЛАКТИКИ ДОМАШНЬОГО НАСИЛЬСТВА
(Humanitas, 2024)Мета статті – розкрито суть та висвітлено можливості інформаційно-просвітницьких кампаній у профілактиці домашнього насильства. Аналіз наукових, публіцистичних, довідкових джерел, Інтернет-ресурсів, узагальнення, систематизація ... -
ВЗАЄМОДІЯ ДЕРЖАВИ ТА ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ У ВИРІШЕННІ ПРОБЛЕМ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ
(Видавець Ковальчук О.В., 2024)Висвітлено значення громадських організацій у вирішенні проблем соціальної сфери. Наведено визначення поняття громадських організацій в українському законодавстві. З’ясовано основні проблеми, з якими стикаються недержавні ... -
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ В ІНКЛЮЗИВНІЙ ОСВІТІ
(ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», 2024-02-22)у статі розкриті інновації у галузі спеціальної та інклюзивної освіти -
АДАПТАЦІЯ МОЛОДІ ДО СОЦІАЛЬНИХ ЗМІН У ВЕЛИКОМУ МІСТІ
(Національний університет «Одеська політехніка», кафедра психології та соціальної роботи, 2024-11)У тезах розкрито особливості адаптація молоді до соціальних змін та трансформацій у великому місті. Визначено, що вплив міста на молодь є складним та багатогранним. Доведено, що успішна адаптація молоді до нового ... -
Психолого-педагогічний супровід дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивного навчання: базові орієнтири
(Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2024)Актуальність окресленої науково-практичної проблеми пов’язана з визначенням кількості дітей з мовленнєвими порушеннями, їх потребою у не тільки в індивідуальному підході, але й у доступу до якісної освіти. Основним ... -
Психолого-педагогічна наука про значення методичної роботи вчителя на засадах акмеологічного підходу
(2024)Актуальність окресленої науково-практичної проблеми пов’язана з гострою потребою в осмисленні стану і завдань професійної підготовки фахівців усіх сфер суспільного життя. Вектором нашого наукового дослідження – є точки ... -
Вітчизняна і зарубіжна лінгвістична та психолого-педагогічна наука про підходи у вивченні основних частин мови.
(Хмельницький: ХГПА, 2024)Наукова публікація присвячена практико-орієнтованим підходам у вивченні основних частин мови крізь призму аналізу вітчизняної та зарубіжної літератури, з метою розвитку мовленнєвої компетенції у молодших школярів. -
Корекційно-спрямоване навчання в інклюзивному класі: базові орієнтири
(Seville, Spain. International Science Group., 2024)Огляд наукової літератури з предмету дослідження, вказує на новизну і затребуваність в сьогоднішніх освітніх умовах створення безпечного корекційно-спрямованого процесу навчання. -
Формування у молодших школярів уміння спілкуватися, як психолого-педагогічна проблема
(Paris, France. International Science Group., 2024)Огляд літератури, щодо предмету дослідження, вказує на феномен спілкування, яким були зацікавлені представники філософії, психології, педагогіки, соціології та лінгвістики. Це обумовлено тим, що для розвитку як суспільства, ... -
Теоретичне підгрунтя методики вивчення основних частин мови у початкових класах.
(2024)Наукова публікація присвячена практико-орієнтованій проблемі вивчення молодшими школярами основних частин мови, як важливої складової формування в них мовленнєвої компетенції. Авторами тез, на основі здійсненого аналізу ... -
Словник-довідник психолога-консультанта
(Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, Галиц. ін-т ім. В. Чорновола, 2010)Словник-довідник психолога-консультанта /Укл: Н.В.Гаркавенко, Я.В.Чаплак, С.К.Шандрук, І.І.Солійчук / Наук. ред. В.Г.Панок. - Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2010. - 200с. Рекомендовано Науково-методичною радою ... -
Особливості застосування музейної педагогіки в закладах дошкільної освіти
(Київ. 7БЦ, 2024)Пошук ефективних форм і методів виховання й навчання дітей – одна з характерних тенденцій сучасної педагогічної науки, яка все активніше акцентує увагу на необхідності підвищення ролі музейної педагогіки в освітньому процесі ... -
Формування художньої культури майбутніх учителів початкових класів засобами образотворчого мистецтва
(Acta Paedagogiсa Volynienses, 2024)У статті проаналізовано особливості формування художньої культури майбутніх учителів початкової школи засобами образотворчого мистецтва. Художня культура особистості є носієм певної системи соціальних та індивідуальних ... -
Особистісні якості як важливий вектор саморозвитку
(Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2024-04)