Показати скорочений опис матеріалу
Психологічно-мовні бар”єри у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі
dc.contributor.author | Камінська, Олена | |
dc.contributor.author | Камінська, Олена Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2021-11-24T09:18:47Z | |
dc.date.available | 2021-11-24T09:18:47Z | |
dc.date.issued | 2021-03 | |
dc.identifier.citation | Р. В. Слухенська, КамінськаО.І, К.В. Тулюлюк. //Психологічно-мовні бар”єри у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі./ “Scientific Journal Virtus”, March # 52, 2021 С. 98-100 Journal Archive | Sobornist (conference-ukraine.com.ua) | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2407 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню проблем, пов'язаних з освоєнням іноземних мов студентами. Метою наукової роботи є: охарактеризувати особливості й специфіку психологічних бар'єрів у процесі вивчення іноземної мови студентами непрофільних спеціальностей; визначити шляхи подолання психологічних перешкод вивчення чужої мови. Подолання психологічних бар'єрів - це внутрішня робота самого студента, пов'язаних з мобілізацією внутрішніх ресурсів, а також створення викладачем іноземної мови умов, що сприяють формуванню у студентів ціннісного ставлення до предмету. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | сучасних іноземних іноземних мов та перекладу | uk_UA |
dc.publisher | Scientific Journal Virtus | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;52 | |
dc.relation.ispartofseries | ;52 | |
dc.subject | психологічний бар'єр, мовний бар'єр, студент, комунікативні навички, іноземна мова | uk_UA |
dc.title | Психологічно-мовні бар”єри у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові працї співробітників факультету