Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКамінська, Олена
dc.contributor.authorКамінська, Олена Ігорівна
dc.date.accessioned2021-11-24T09:18:47Z
dc.date.available2021-11-24T09:18:47Z
dc.date.issued2021-03
dc.identifier.citationР. В. Слухенська, КамінськаО.І, К.В. Тулюлюк. //Психологічно-мовні бар”єри у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі./ “Scientific Journal Virtus”, March # 52, 2021 С. 98-100 Journal Archive | Sobornist (conference-ukraine.com.ua)uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2407
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню проблем, пов'язаних з освоєнням іноземних мов студентами. Метою наукової роботи є: охарактеризувати особливості й специфіку психологічних бар'єрів у процесі вивчення іноземної мови студентами непрофільних спеціальностей; визначити шляхи подолання психологічних перешкод вивчення чужої мови. Подолання психологічних бар'єрів - це внутрішня робота самого студента, пов'язаних з мобілізацією внутрішніх ресурсів, а також створення викладачем іноземної мови умов, що сприяють формуванню у студентів ціннісного ставлення до предмету.uk_UA
dc.description.sponsorshipсучасних іноземних іноземних мов та перекладуuk_UA
dc.publisherScientific Journal Virtusuk_UA
dc.relation.ispartofseries;52
dc.relation.ispartofseries;52
dc.subjectпсихологічний бар'єр, мовний бар'єр, студент, комунікативні навички, іноземна моваuk_UA
dc.titleПсихологічно-мовні бар”єри у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу