Показати скорочений опис матеріалу
Впровадження інноваційних педагогічних технологій в освіті.
dc.contributor.author | Романів, Людмила Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2021-11-24T11:23:27Z | |
dc.date.available | 2021-11-24T11:23:27Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.issn | 978-1-63732-137-9 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2424 | |
dc.description.abstract | Інноваційне навчання – зорієнтована на динамічні зміни в навколишньому світі навчальна та освітня діяльність, яка ґрунтується на розвитку різноманітних форм мислення, творчих здібностей, високих соціально- адаптаційних можливостей особистості. Специфічними особливостями інноваційного навчання є: відкритість майбутньому; здатність до передбачення на основі постійної переоцінки цінностей; налаштованість на конструктивні дії в оновлюваних ситуаціях. | uk_UA |
dc.subject | інноваційне навчання, інноваційні педагогічні технології, навчання | uk_UA |
dc.title | Впровадження інноваційних педагогічних технологій в освіті. | uk_UA |
dc.title.alternative | Впровадження інноваційних педагогічних технологій в освіті. Modern education, training and upbringing: collective monograph / Abdullayev A., Rebar I., – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2021. Р. 286-292 | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету