• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Вхід
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка ARCher
  • Факультет історії, політології та міжнародних відносин
  • Наукові праці
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка ARCher
  • Факультет історії, політології та міжнародних відносин
  • Наукові праці
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Психологічно-мовні бар”єри у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі

Thumbnail
Переглянути
o.kam.docx (14.21Kb)
Дата
2021-03
Автор
Тулюлюк, Катерина
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Стаття присвячена дослідженню проблем, пов’язаних з освоєнням іноземної мови студентами. Метою наукової роботи є: охарактеризувати особливості й спеціфуку психологічних бар’єрів у процесі вивчення іноземної мови студентами непрофільних спеціальностей; визначити шляхи подолання психологічних перешкод вивчення чужої мови. Подолання психологічних бар’єрів – це внутрішня робота самого студента, пов’язана з мобілізацією внутрішніх ресурсів, а також створення викладачем іноземної мови умов, що сприяють формуванню у студентів ціннісного ставлення до предмету.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2430
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВхідЗареєструватися

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV