• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Реалії стану та перспектив подолання педагогічної занедбаності вихованців спеціального закладу освіти

Thumbnail
View/Open
12310-Текст статті-21854-1-10-20210516.pdf (199.1Kb)
Date
2021-05
Author
Тернавська, Тетяна
Журат, Юлія
Metadata
Show full item record
Abstract
таття присвячена дослідженню стану та перспектив подолання педагогічної занедбаності вихованців спеціального закладу. Теоретично проаналізовано поняття педагогічної занедбаності, виховання та перевиховання. Розкрито ступені та критерії педагогічної занедбаності. Представлено аналіз проведеного експериментального дослідження пізнавальної здатності як основного критерію педагогічної занедбаності вихованців спеціального закладу освіти. У процесі дослідження застосовано наступні методи: теоретичні методи дослідження, які базуються на аналізі наукової та методичної літератури з проблем подолання педагогічної занедбаності вихованців спеціальних закладів; емпіричні методи дослідження, які ґрунтуються на проведенні анкетного опитування вихованців, їх батьків, із застосуванням аналізу статистичних даних.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2553
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV