Search
Now showing items 1-10 of 637
Текст на культурологічній межі: Кінороман „Червоний. Без лінії фронту” А. Кокотюхи.
(Чернівці: Чернівецький нац.ун-т, 2020-12-28)
З’ясовано термінологічну полімодальність поняття „кінороман”: екранізований роман; жанр фільму; оригінальний оповідний твір, що тяжіє до кіносценарію; літературний текст, написаний на основі фільму та кіносценарію до нього ...
Метафоричні коди кінотексту С. Параджанова “Саят-Нова” (1969).
(Чернівці: Чернівецький нац.ун-т, 2020-12)
Розглянуто теоретичний та практичний дискурс питання кінометафори. Підкреслено, що окремі дослідження здійснюються на зрізі теорії в аспекті типології кінометафори, аналізуються способи їх творення та питання впливу на ...
Леди Макбет Мценского уезда: интермедиальный диалог Р. Балаяна с Н. Лесковым
(Brno: Ŭstav slavistiky FF MU, 2020)
В ракурсе интермедиальной и интертекстуальной эстетики анализируется киноверсия текста Н. Лескова «Леди Макбет Мценского уезда», осуществленная украинским режиссером Р. Балаяном. Отмечается, что рецептивный потенциал ...
О закономерности редуцирования персоносферы романа И. Гончарова «Обломов» в кинотексте
(Brno: Ŭstav slavistiky FF MU, 2021)
В качестве одного из ключевых компонентов литературной составляющей кинотекста рассматривается конечная персоносфера киноинтерпретации. Это один из малоисследованных аспектов интермедиальной теории. Прослеживается история ...
Фольклорная палитра кинематографического наследия Сергея Параджанова.
(Tbilisi: TSU Press, 2020)
Folklore, as an inexhaustible source of inspiration for artists of different eras, has become an important part of the creative heritage of director and screenwriter Sergey Parajanov, who managed to present Ukrainian, ...
Личность автора в книге очерков И.Гончарова «Фрегат „Паллада“»
(Ústav slavistiky FF MU, Brno, 2021)
Рассматривается специфика отображения личности автора в книге очерковИ.Гончарова
«Фрегат „Паллада“»
(1855–1858) в аспекте нарративных стратегий
данного текста. Подчеркивается полижанровый характер произведения, что ...
У ПОШУКАХ СЕНСУ НАРАТИВНОЇ МЕТАФОРИ УМБЕРТО ЕКО: „ВПІЙМАТИ ГОЛУБКУ ЖОВТОГАРЯЧОГО КОЛЬОРУ”
(Чернівецький національний університет, 2020)
Оповідна специфіка роману Умберто Еко „Острів
напередодні” розглядається в аспекті ключової ідеї, оприявненої
через наративну метафору „Голубка жовтогарячого кольору”.
Методологічною базою дослідження постає сумарна ...
Role of emotional factors in learning Ukrainian as a foreign language at higher school
(International Journal of Higher Education, 2020)
The emotional component of the educational process has been stated to be an essential factor of the formation of
interest of a foreign student to learn the Ukrainian language as a foreign one. As it is one of the effective ...
Мовчання як екстралінгвальний компонент у драматичному тексті буковинських письменників
(Чернівці–Сучава: БДМУ, 2020)
The research is devoted to the interaction of verbal and non-verbal means of communication in the dramatic text. In the scientific research, the expansion of the semantic space of terms is taken into account. It helped to ...
«Сучасний інтелектуальний діалог про релігійність Лесі Українки: „Відкриття старого скарбу для нових людей” (С. Шевчук), або „Розмова в часі, між нею і вами” (О. Забужко)»
(2021)
The article deals with the analysis of four conversations about Lesya Ukrainka between the Primate of the Ukrainian Greek Catholic Church, His Beatitude Sviatoslav Shevchuk, and the writer Oksana Zabuzhko, attached to Lesya ...