• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Можливості та обмеження використання гумору персоналом освітніх організацій для опанування робочим стресом.

Thumbnail
View/Open
document(1).pdf (482.4Kb)
Date
2021
Author
Щотка, Оксана
Андрєєва, Ярослава
Metadata
Show full item record
Abstract
Гумор як елемент організаційної системи є порівняно мало вивченим у психології. Водночас саме гумор є одним з важливим організаційних ресурсів, уміле використання якого може стати у пригоді менеджменту організацій у стресоподоланні та забезпеченні психологічного благополуччя персоналу, Мета дослідження: з’ясувати продуктивність стилів гумору персоналу освітніх організацій, а також розкрити умови оптимізації менеджменту гумору в організаціях освіти. Методи дослідження. Авторська анкета «Стреси в діяльності та спілкуванні освітянина», психодіагностичні опитувальники: «Методика рівня та типу почуття гумору» (І.С. Домбровська), «Самооцінка стійкості до стресу», «Копінг-поведінка в стресових ситуаціях» (Є.Хайм), «Тест життєстійкості» (Мадді), контент-аналіз візуального гумористичного контенту освітянських сайтів та груп у соціальній мережі Facebook. Для статистичної обробки даних було застосовано кореляційний аналіз методом Спірмена. Результати дослідження. Встановлено помірний взаємозв’язок між стилем створення гумору, спрямованого на інших, та копінгом, спрямованим на вирішення завдань. Це дозволяє визначати стиль гумору зі спрямованістю на інших як продуктивний. Гумор, спрямований на себе, з відтінком самознецінення, та здатність пасивно сприймати гумор виявились не пов’язаними із можливістю опанування стресом. З’ясовано, що для стресоподолання персонал застосовує переважно непродуктивні стилі гумору. Висновки. Отримані дані дозволяють говорити про можливість підготовки менеджера до свідомого застосування гумористичних інтеракцій для редукції робочого стресу у персоналу з врахуванням відмінностей у продуктивності типів гумору.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2645
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV