ВПЛИВ НАРОДНОРОЗМОВНОЇ СТИЛІСТИКИ НА УКРАЇНСЬКІ РЕКЛАМНІ ТЕКСТИ КІНЦЯ ХІХ – ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ.
Дата
2021Автор
Ткач, Людмила Олександрівна
Косован, Тетяна Дмитрівна
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Розвиток української реклами та формування і становлення рекламного стилю української мови припадає на кінець ХІХ. – першу половину ХХ ст. Стилістика друкованої реклами кінця ХІХ – першої третини ХХ ст., особливо у виданнях української діаспори в США, виявляє тісні зв’язки з народнорозмовним мовленням. Для рекламних оголошень газети „Свобода” характерні такі ознаки розмовної стилістики: 1) загальна логічна побудова тексту, в якій розмовна манера повідомлення поєднується з питальними чи спонукальними конструкціями; 2) констатація корисної пропозиції в поєднанні зі спонукальними конструкціями та риторичними питаннями; 3) уживання народнорозмовних словосполук та порівняльних зворотів; 4) уживання експресивної лексики з розмовними конотаціями.