• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Філологічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Філологічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ВПЛИВ НАРОДНОРОЗМОВНОЇ СТИЛІСТИКИ НА УКРАЇНСЬКІ РЕКЛАМНІ ТЕКСТИ КІНЦЯ ХІХ – ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ.

Thumbnail
View/Open
Матеріали доповіді на студентській науковій конференції Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича (359.9Kb)
Date
2021
Author
Ткач, Людмила Олександрівна
Косован, Тетяна Дмитрівна
Metadata
Show full item record
Abstract
Розвиток української реклами та формування і становлення рекламного стилю української мови припадає на кінець ХІХ. – першу половину ХХ ст. Стилістика друкованої реклами кінця ХІХ – першої третини ХХ ст., особливо у виданнях української діаспори в США, виявляє тісні зв’язки з народнорозмовним мовленням. Для рекламних оголошень газети „Свобода” характерні такі ознаки розмовної стилістики: 1) загальна логічна побудова тексту, в якій розмовна манера повідомлення поєднується з питальними чи спонукальними конструкціями; 2) констатація корисної пропозиції в поєднанні зі спонукальними конструкціями та риторичними питаннями; 3) уживання народнорозмовних словосполук та порівняльних зворотів; 4) уживання експресивної лексики з розмовними конотаціями.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2734
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV