• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Філологічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Філологічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ТЕЗАУРУС УКРАЇНСЬКОЇ РЕКЛАМИ КІНЦЯ ХІХ – ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ. ЯК ІНСТРУМЕНТ ЇЇ ЛЕКСИКОГРАФІЧНОГО ЗАДОКУМЕНТУВАННЯ

Thumbnail
View/Open
Матеріали доповіді на студентській науковій конференції Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича (361.6Kb)
Date
2021
Author
Ткач, Людмила Олександрівна
Штефанюк, Марія Іванівна
Metadata
Show full item record
Abstract
За змістом та мовно-стилістичними особливостями ці рекламні тексти к. ХІХ – першої половини ХХ ст. становлять цінне джерело для історико-культурологічних, соціологічних та лінгвістичних досліджень і мають винятково важливе значення для лексикографічного опису української мови. За нашими спостереженнями, в 48 рекламних оголошеннях „Дому товарового Б. Бальтінестра-молодшого”, що їх газета „Буковинаˮ публікувала впродовж 1898–1909 рр., міститься понад 900 лексичних одиниць, з яких переважну більшість становлять назви рекламованих товарів; кількість контекстів до реєстрових слів становить близько 4700. Рекламні оголошення названого періоду можуть стати джерельною базою для загальномовних та спеціалізованих тезаурусів, для стилістичних та ідеографічних словників.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2738
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV