• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет фізичної культури та здоров’я людини
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет фізичної культури та здоров’я людини
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Моніторинг стану сформованості культури здоров’я майбутніх учителів фізичної культури: критерії та результативні показники

Thumbnail
View/Open
85ffb2f1a29d0ee0d4dd44db59414aec.pdf (736.5Kb)
Date
2019
Author
Мосейчук, Юрій
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті проаналізовано сутність моніторингу, що виступає засобом для комплексної діагностики професійної підготовки студентів як майбутніх фахівців з фізичної культури. З’ясовано, що грамотно організований моніторинг забезпечить дослідження стану сформованості культури здоров’я у майбутніх учителів фізичної культури та дасть змогу спрогнозувати спектр конкретних показників. Встановлено, що якість одержаної інформації шляхом моніторингу повинна бути об’єктивною, надійною, повною, точною, адекватною, доступною й своєчасною. З практичної точки зору увагу моніторингу зосереджено на стані сформованості конкретних показників мотиваційного-ціннісного компоненту культури здоров’я. Саме показники роблять доступними облік й фіксування отриманих результатів. Акцент зроблено на характеристиці стану сформованості таких показників, як вміння позитивно мотивувати себе та сформованість ціннісних орієнтацій. Для визначення стану сформованості цих показників для моніторингового дослідження розроблено та під час дослідження апробовано конкретний діагностичний інструментарій. Проведений моніторинг довів, що майбутні учителі фізичної культури не заперечують вагомості культури здоров’я, з’ясовано, що формування мотиваційної сфери відбувається стихійно та потребує вдосконалення.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/284
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV