• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет фізичної культури та здоров’я людини
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет фізичної культури та здоров’я людини
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Діагностика стану сформованості Здоров’язбережувального освітнього середовища у ЗВО

Thumbnail
View/Open
Текст статті Іщук, Пантік, Іванюк, Анасюк, Малімон, Палагнюк.pdf (444.4Kb)
Date
2021
Author
Палагнюк, Тарас Васильович
Іщук, О.А.
Пантік, В.В.
Іванюк, О.А.
Панасюк, О.П.
Малімон, О.О.
Metadata
Show full item record
Abstract
Проблему здоров’я людини в широкому розумінні світова спільнота відносить до кола глобальних. Серед причин зниження стану здоров’я – соціально-економічні й екологічні чинники, неефективна стратегія охорони здоров’я й недоліки в системі освіти. Також незаперечний і той факт, що майбутнє кожної країни, її політичний, економічний та культурний рівні залежать від того, наскільки вона створює сприятливі умови для повноцінного розвитку й щасливого життя молоді [ 7; 9; 10]. Сьогодні відбувається активний пошук нових форм і методів фізичного виховання, які б сприяли підвищенню якості підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти, ефективному зменшенню дефіциту рухової активності студентів, що є однією з причин різного роду відхилень у їхньому здоров’ї. Аналіз вітчизняних і зарубіжних наукових джерел дав змогу визначити значний досвід, накопичений у теорії й практиці збереження та зміцнення здоров’я [6; 10; 11]. У наукових працях обґрунтовано методики формування культури здоров’я, визначено основні умови створення здоров’язберігального освітнього середовища, розроблено вимоги до здоров’язберігальної діяльності [1; 9; 10], рекомендовано програми зміцнення здоров’я молоді засобами фізичної активності [4; 8; 11]. Результатом навчальної діяльності є формування здоров’язберігальної компетенції [2]. У наукових працях [2; 7; 9] констатовано, що ефективним способом зміцнення та збереження здоров’я студентської молоді є організація навчально-виховного процесу на основі компетентнісного підходу, який створює стійку мотивацію до здоров’язбереження, самовизначення особистості в здоровому способі життя, озброює засобами й методами, що забезпечують фізичне й психічне благополуччя індивіда. Реалізація цього підходу передбачає формування під час навчання ключових компетенцій, зокрема здоров’язберігальної компетенції. Проте, в сучасній науковій літературі недостатньо аргументовано відомості щодо складників і методики формування здоров’язберігальної компетенції студентів вищих навчальних закладів.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/288
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV