Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКостащук, Володимир Іванович
dc.contributor.authorРізун, Юля Тарасівна
dc.date.accessioned2021-12-01T18:03:20Z
dc.date.available2021-12-01T18:03:20Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-966-423-664-2
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2955
dc.description.abstractОднією з причин недостатнього використання туристського потенціалу нашої країни служить нерозвиненість його інфраструктури. Крім того, в зв'язку з низькою платоспроможністю українських громадян їх активність щодо внутрішнього туризму, у порівнянні з іншими країнами, поки залишається на незначному рівні. Недостатньо розвинений в даний час і в'їзний туризм. Як наслідок, туристичним підприємствам доводиться працювати в умовах жорсткої конкурентної боротьби за клієнта. Все це сприяє тому, що в сучасних умовах посилення конкурентної боротьби за клієнта постає проблема пошуку нових форм і методів підвищення ефективності роботи підприємств туристичної сфери.uk_UA
dc.publisherКостащук В.І. SWOT-аналіз туристичного підприємства, як чинник оптимізації його розвитку (на прикладі КСВ «Буковинська троя») / В.І. Костащук, Ю.Т. Різун // Рекреаційно-туристичне природокористування в Україні: сучасний стан i перспективи : збірник матеріалів 2-ї Міжнародної науково-практиної інтернет-конференції, присвяченої 145-річчю географічної освіти в Чернівецькому національному університеті імені Юрія Федьковича (Чернівці, 28-29 жовтня 2021 року). – Чернівці : Чернівецький національний університет імені Ю. Федьковича, 2021. – С.51-54uk_UA
dc.subjectSWOT-аналіз підприємства, туризм, рекреаціяuk_UA
dc.titleSWOT-АНАЛІЗ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА, ЯК ЧИННИК ОПТИМІЗАЦІЇ ЙОГО РОЗВИТКУ (на прикладі КСВ «Буковинська Троя»)uk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу