Мисленнєво-мовленевий компонент творчого саморозвитку майбутніх лікарів
Дата
2019Автор
Pervukhina, Svitlana
Медвідь, А.М.
Слухенська, Р.В.
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Гармонійне поєднання гуманітарної підготовки майбутніх фахівців з їхнім професійним становленням є однією з проблем медичної освіти. Концептуальні засади розвитку педагогічної освіти України формують зміст соціально-гуманітарної підготовки в інтенсифікації та професіоналізації мовної, філософської, політологічної, культурологічної, соціологічної, фізичної культури та санаторного виховання тощо; творчий потенціал майбутнього лікаря шляхом впровадження нестандартних методів навчальної діяльності, організації пошукової та дослідницької діяльності, просування ініціативи пошуку власних цілей тощо.