Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorHolovachyk, Valentyna
dc.contributor.authorГоловачук, Ю.М.
dc.date.accessioned2021-07-17T08:01:50Z
dc.date.available2021-07-17T08:01:50Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationГоловачук В.В., Головачук Ю.М. (2018). Соціально-педагогічні особливості забезпечення особистісних досягнень підлітків у процесі фізичного виховання. Молодий вчений. № 3.3 (55.3). С. 45-48.uk_UA
dc.identifier.issn(Print): 2304-5809
dc.identifier.issn(Online): 2313-2167
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/318
dc.description.abstractЯк з’ясували, психомоторні здібності людини забезпечують найбільш ефективне і раціональне виконання рухової діяльності у процесі життєдіяльності. Особистісні здібності у галузі спортивної та фізкультурної діяльності підлітків визначаються, насамперед, показниками фізичного, психологічного, сенсомоторного й інтелектуального характеру. Відповідно, слід враховувати, що окремо взятий показник не може повністю характеризувати можливості особистості до успішного самовдосконалення. Під час дослідження нами було визначено етапи формування та удосконалення особистісних досягнень підлітків засобами фізичної культури, розглянуто педагогічні здібності учителя, які безпосередньо впливають на формування особистісних досягнень у підлітковому віці. У статті виокремлено педагогічні умови, стадії та комплекси чинників забезпечення особистісних досягнень в процесі засвоєння нових складових рухових дій.uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичного вихованняuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМолодий вченийuk_UA
dc.subjectОсобистісні досягненняuk_UA
dc.subjectПідліткиuk_UA
dc.subjectФізичне вихованняuk_UA
dc.titleСоціально-педагогічні особливості забезпечення особистісних досягнень підлітків у процесі фізичного вихованняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу