Показати скорочений опис матеріалу
Рецептивна специфіка кіносценарію як автентичного літературного жанру
dc.contributor.author | Нікоряк, Наталія | |
dc.date.accessioned | 2022-01-21T13:51:11Z | |
dc.date.available | 2022-01-21T13:51:11Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Нікоряк Н. Рецептивна специфіка кіносценарію як автентичного літературного жанру. Мандрівець. Тернопіль, 2013. № 1 (103). Січень–лютий. С.55–59. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3434 | |
dc.description.abstract | З’ясовано, що автономізація кіносценарію як літературного жанру підтверджується насамперед народженням такої нової рецептивної постаті, як “читач-глядач”, оскільки подібні твори, комунікативний статус яких неоднозначний, вимагають особливого читача, підготовленого досвідом сприймання не лише сучасної літератури, а й кіно. Цей рецептивний ракурс як чинник жанрологічної дефініції застосовується вперше. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Кафедра зарубіжної літератури та теорії літератури | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | кіносценарій | uk_UA |
dc.subject | кінотекст | uk_UA |
dc.subject | кінорецепція | uk_UA |
dc.subject | кіноглядач | uk_UA |
dc.subject | читач-глядач | uk_UA |
dc.subject | жанрологічна дефініція | uk_UA |
dc.title | Рецептивна специфіка кіносценарію як автентичного літературного жанру | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету