Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorНікоряк, Наталія
dc.date.accessioned2022-01-21T13:51:11Z
dc.date.available2022-01-21T13:51:11Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationНікоряк Н. Рецептивна специфіка кіносценарію як автентичного літературного жанру. Мандрівець. Тернопіль, 2013. № 1 (103). Січень–лютий. С.55–59.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3434
dc.description.abstractЗ’ясовано, що автономізація кіносценарію як літературного жанру підтверджується насамперед народженням такої нової рецептивної постаті, як “читач-глядач”, оскільки подібні твори, комунікативний статус яких неоднозначний, вимагають особливого читача, підготовленого досвідом сприймання не лише сучасної літератури, а й кіно. Цей рецептивний ракурс як чинник жанрологічної дефініції застосовується вперше.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра зарубіжної літератури та теорії літературиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectкіносценарійuk_UA
dc.subjectкінотекстuk_UA
dc.subjectкінорецепціяuk_UA
dc.subjectкіноглядачuk_UA
dc.subjectчитач-глядачuk_UA
dc.subjectжанрологічна дефініціяuk_UA
dc.titleРецептивна специфіка кіносценарію як автентичного літературного жанруuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу