• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Thumbnail
View/Open
educ_2022_170.pdf (2.716Mb)
Date
2021
Author
Середюк, Аліна Тарасівна
Metadata
Show full item record
Abstract
В умовах сьогодення, коли постійно ускладнюється зміст знань та завдань, що ставляться перед школярами в освітньому процесі початкової школи, в якій активно проходить реалізація положень Концепції Нової української школи, працювати за традиційною системою неможливо, оскільки не кожен учень може освоїти складну навчальну програму. Адже дуже часто в одному класі навчаються учні із дуже високим рівнем розвитку, яким потрібен підбір складніших видів завдань, розв’язання яких мотивуватиме їх подальшу пізнавальну діяльність, та учнів з дуже низьким рівнем розвитку, які, в свою чергу, потребують простіших видів завдань, щоб не втратити повністю прагнення до здобуття знань у зв’язку з тим, що в них не все виходить. Водночас особливість учнів молодшого шкільного віку полягає в тому, що вони прагнуть перемог, схвалення досягнень та мотивації, нових ідей.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3603
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV