СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО СТВОРЕННЯ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Abstract
Всім нам відомо про те, що стан освіти
змінюється та відбувається в постійному розвитку. Приймаються нові закони
«Про освіту», змінюється соціально – економічне життя країни. Ці фактори та
багато інших передбачають створення відповідних умов для навчання дітей. В
першу чергу це стосується методів та засобів навчання, які обирають вчителі
для своєю роботи. Від правильного вибору залежить результат засвоєння
учнями знань, вироблення певних навичок та розширення пізнавальної
активності учнів. Також від цього вибору залежить чи правильний шлях
обрали вчителі для самореалізації, самовираження.
Поява широкого асортименту шкільних товарів (різні види засобів
навчання) призводить до необхідності введення значних змін у матеріальнотехнічному забезпеченні навчально-виховного процесу сучасними
дидактичними засобами. На нашу думку, з’являється потреба в обладнанні
закладів освіти якісно новими засобами навчання з визначенням педагогічних
вимог до них і проведення їх систематизації. За цих умов збагачується роль і
підвищується статус учителя, який повинен у своїй практичній діяльності
поєднувати функції вчителя, вихователя, організатора, консультанта та
здійснювати формування навчального середовища школи і свого
мікросередовища (предметного кабінету) зокрема, складовими якого є засоби
навчання.