ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕГРАЦІЇ ЗМІСТУ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ У НАВЧАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Abstract
Питання особистісно-орієнтованої
гуманістичної освіти є ключовим питанням сьогодення, воно є предметом
теоретичних досліджень та експериментальних досліджень. Тому головна
мета сучасної освіти — закласти основу для самореалізації особистості, що
стане можливим за умови створення умов для розвитку самопізнання,
самовдосконалення та творчого потенціалу учнів.
Багаторічний досвід вчених у сфері початкової освіти показав, що
вирішення проблеми індивідуалізованої освіти та її продуктивність тісно
пов’язані з інтеграцією змісту освіти. Наукові дослідження свідчать, що
інтеграція змісту освіти значною мірою вирішує проблему зміцнення та
збереження фізичного та психічного здоров’я учнів, сприяє підвищенню
ентузіазму до навчальної діяльності.