ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Abstract
Сьогодні, в умовах колосальних змін у
суспільно-економічному та політичному житті України, постала проблема
до.корінної перебудови у сфері освіти та виховання, метою якої є
формування конкурентоспроможної, творчої особистості, здатної до
самопочуття, визначення, самореалізація та самовдосконалення.
Проголосивши людину найвищою цінністю, наша держава стала на
шлях втілення гуманістичних ідей у педагогічну теорію та практику. Тому
навчання в сучасній школі має забезпечити оптимальні передумови для
самореалізації особистості учня, розкриття всіх закладених їй природних
задатків, його здатності до свободи, відповідальності та творчості. Розвиток
творчих здібностей має бути неодмінною умовою змісту всіх предметів
початкової школи, органічно доповнювати навчальний процес з метою
забезпечення єдності знань, умінь і навичок учнів та їх творчих
можливостей. Розвиток творчих здібностей – це вміння використовувати
знання в нестандартних ситуаціях, розвиток розумових дій. Розвиток
творчих здібностей включає також розвиток мислення – вміння
узагальнювати, перетворювати знання в гнучкі системи, творчо аналізувати
ситуацію.