РОЗВИТОК ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Abstract
Актуальність теми дослідження зумовлена еволюційними
тенденціями в початковій освіті, пов’язаними з важливістю здійснення
мовної освіти молодших школярів на інноваційній основі; недостатньою
розробленістю теоретико-методичних аспектів даної проблеми; підвищенням
вимог до якості мовної освіти учнів молодшого шкільного віку; тим
статусом, який займає діалогічне мовлення в методиці вивчення української
мови.
Згідно положень концепції Нової української школи, одним із
пріоритетних напрямів сучасної освіти є формування комунікативної
компетентності особистості. У новому Державному стандарті мета
початкової освіти визначається як «всебічний розвиток дитини,її талантів,
здібностей, компетентностей і наскрізних умінь, формування цінностей,
розвиток самостійності, творчості й допитливості». У цьому контексті
особливого значення набуває осмислення наукових положень та практичного
досвіду забезпечення розвивального навчання у початковій школі.