dc.description.abstract | Гуманізація вітчизняної освіти в умовах
проведених соціально-економічних реформ висуває в якості пріоритетного
завдання виховання життєздатної особистості, орієнтованої на залучення до
українських цінностей, основними з яких є життя людини, праця, здоров'я,
культурні та національні традиції та ін. Разом з тим, на тлі змін, що
відбуваються система шкільної освіти стала чинником, стримуючим
гуманістичний оновлення і розвиток суспільства.
Сучасні дослідження розкривають теоретичні аспекти
здоров'язберігаючої педагогіки зокрема у працях Н. Амосов, Є. Вайнера, Л.
Дихан, І. Зимня, Н. Тамарської; наукові основи формування культури здоров’я
досліджували В. Горащук, І. Карпова, В. Климова, Г. Кривошеєва,Т. Бойченко,
В. Бобрицька, АО. Міхієнко, Н. Башавець; формування здорового способу
життя – В. Бобрицька, Ю. Бойко, І. Гріневич тощо. | uk_UA |