ВИХОВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАЦЕЛЮБНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Abstract
Актуальність дослідження зумовлена тим, що на сучасному етапі
розвитку суспільства, у якому рівень освіченості й культури населення, якості
людського потенціалу набувають вирішального значення, навчання школярів не
можна обмежувати лише процесом передачі їм знань і вмінь, накопичених
людством, хоча це і залишається одним з найважливіших завдань навчальних
закладів. Перед сучасною школою стоїть завдання формування в учнів здатність
мислити та діяти в нових виробничих умовах, формування таких найважливіших
якостей особистості школяра, як працездатність, трудова й пізнавальна
активність, воля, інтерес, самостійність, схильність і любов до праці та
навчальної праці зокрема. Відповідно до таких нормативних документів як
Національна доктрина розвитку освіти в Україні, Концепція національного
виховання акцентуємо увагу на посиленні виховного й розвивального векторів
навчання молодших школярів, зорієнтованих на формування активної, творчої,
працелюбної особистості, яка здатна навчатися впродовж життя, підготовлена до
життєдіяльності в умовах інформаційного високотехнологічного суспільства.