Формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до реалізації ігрової діяльності молодших школярів засобами LEGO
Abstract
Реформування початкової освіти в Україні
відповідно Концепції «Нова українська школа» та впровадження Державного
стандарту початкової освіти (2018р.), зумовлюють зміни, що стосуються змісту,
форм та методів професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи.
Головними вимогами до професійної компетентності вчителя початкової
школи сьогодні визначено володіння сучасними методами та технологіями
навчання, які сприяють розвитку академічних здібностей учнів, їх ключових та
предметних компетентносте, збереженню та розвитку обдарованості кожної
дитини, створення атмосфери довіри, взаємоповаги та підтримки.
Провідне місце серед новітніх технологій займають ігрові форми
організації навчання в цілому та з використанням цеглинок LEGO зокрема. Саме
тому формування готовності до реалізації ігрової діяльності молодших школярів
засобами LEGO сьогодні є пріоритетом підготовки майбутніх учителів
початкової школи в закладі вищої освіти.